Ask me anything   Im just a guy that reblogs whatever he likes

lokiroki:

tiny sleeping isabelle

was gonna be animated but it looked bad eugh

(via dragonitedelight)

— 17 hours ago with 800 notes
ipoophere:

everyone needs at least one centaur au 

ipoophere:

everyone needs at least one centaur au 

(via cherrysbutt)

— 17 hours ago with 3090 notes

annethecatdetective:

whats-left-of-the-assassins:

abbythecatlover:

chubbymon:

portentouscatastrophe:

lastglimpsetheatre:

dolphinhats:

alicexz:

toothyhalcyon:

Welcome to Tumblr.

Holy crap this is the most accurate post I have ever seen in my life

wait…this is a completely different gif set on my blog…

Reblog this and then check it on your Tumblr. Go on, do it.

Yes.

What? How? O_O

IT KNOWS WHAT FANDOMS YOUR IN

holy I’m trying this

Okay, I normally don’t do these but I’m kinda intrigued.

(Source: toothytyrant, via dehearmont)

— 23 hours ago with 631361 notes

ghoulkiss:

finally finished these prints :0

(via cherrysbutt)

— 1 day ago with 1344 notes
fandomgirl-the-modblog:

crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.
GUYS.
HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER
20 FUCKNG. MINUTES. LATER.
GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

I WISHED FOR SNK MERCH THE FIRST TIME. I GOT A JACKET.
I WISHED FOR MY GIRLFRIEND THE SECOND TIME. I HAVE A GIRLFRIEND.

fandomgirl-the-modblog:

crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.

GUYS.

HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER

20 FUCKNG. MINUTES. LATER.

GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

I WISHED FOR SNK MERCH THE FIRST TIME. I GOT A JACKET.

I WISHED FOR MY GIRLFRIEND THE SECOND TIME. I HAVE A GIRLFRIEND.

(via tarame)

— 2 days ago with 4571844 notes
fluffysheeps:

so happy and excited for my bae in mk8!!

fluffysheeps:

so happy and excited for my bae in mk8!!

(via dragonitedelight)

— 2 days ago with 2748 notes
babsdraws:

xoxoxo The cutest couple in the Mushroom Kingdom! xoxoxoAnother piece for a Fangamer x Attract Mode show!! This years show theme was all about the “love” baby! SO of course I drew an playful Peach and Mario for the show. That princess has got that plumber wrapped around her little finger. ;) The show is Aug 30th in Seattle and tickets are available at the link below! http://www.fangamer.com/products/fangamer-attract-mode

babsdraws:

xoxoxo The cutest couple in the Mushroom Kingdom! xoxoxo

Another piece for a Fangamer x Attract Mode show!! This years show theme was all about the “love” baby! SO of course I drew an playful Peach and Mario for the show. That princess has got that plumber wrapped around her little finger. ;) 

The show is Aug 30th in Seattle and tickets are available at the link below! 
http://www.fangamer.com/products/fangamer-attract-mode

— 5 days ago with 1396 notes

ninjasexfarty:

Important, always-relevant comic done by the wonderful Ursa Eyer.

(via zamii070)

— 5 days ago with 87143 notes
empartridge:

yikes
(based on this v cute picture of bela lugosi and boris karloff )

empartridge:

yikes

(based on this v cute picture of bela lugosi and boris karloff )

(via eehn)

— 5 days ago with 8538 notes

dez-art:

redgart:

I hope you like it tohdaryl , I love your art. and these guys so much,  :)
And In case you guys don’t the recognize the pose, yeah it is a homage of the famous Colossus and Kitty artwork haha.

Art by me : RED 

wow, this is awesome. I’m just gonna put it into my nsfw blog here. o 3 o

— 6 days ago with 1171 notes